Karanfill benim İlk dogumumda 40kim çıktıktan sonra da hafif kahve rengi şeklinde sürmüştü bir haftaya yakın normal bir durum yani endişelenmeyin şuan lohusayim 28gun oldu ama hiç kanamam olmadı doğru dürüst sitresten üzüntüden sanırım bebeğim yoğun bakımda malesef