Merve3913
Direk beni tanımadan etmeden paran çok dedin belki gelirim çok sıkıntılı ihtiyaçtan 2 tuniğe 60₺ werdim o an oran çok derken karşındakini kurabilirsin tam tersiyse ha öylede değil şükür hamd olsun ama direk itici yorumun sinirlendirdi beni normalde sinirlenmem Yani diyebilirsin tuniğe dair bişey yok fiyatlar saçma geldi bana ben açıklamalı aldığım parçayı fiyatı yazmışım sen paran çok diyorsun napabilirdim seninde dünyadan haberin yok mu deseydim normalde tanesine 10₺ mi werseydim orda anlamsız bir yorum yaptın gerdin beni inan gece gece ki aynı durumdayız hamileyiz anlamalısın Ben burda birine saçma gelen diğerine o an yarar belki faydalanır diye açtım bu postu başka bi amaçla değil