Dilaraeslem 4 günlük bebeğim doğar doğmaz ayrıldık ve küvezde emziremiyorum sevemiyorum koklayamıyorum ışıkların altında serumlarla yatıyor anne sütümü sağıyorum burnundan midesine gönderiyorlar. 20 olmuştu değeri kanını değiştiriceklerdi ama Allah dualarımı kabul etti 17 ye düştü vücudu kurudu kabuklandı halsiz güçsüz hep uyuyo 😭 ne kadar sürede geçti sarılığınız ?
07-02-2019 Dilaraeslem allah sıfasını wersın ıns mınıgın bnm oglumda, 5 cıktı sarılık takıbe gerek yok dedi doktor oyuzdn bılmıyrm ıns bılenler yazan en kısa zamanda sağlığına kavuşur
Brcozkn Dilaraeslem biz de 15 ile yoğun bakıma alındık ayrıca kanda enfeksiyon vardi. Sarılık 2 günde 5 e indi ama enfeksiyon 5 günde düzeldi. İnşallah biran once düzelir. O kadar kötü bir durum ki Allah düşmanımın başına vermesin .
Dilaraeslem 07-02-2019 07-02-2019 5 normal Bizimki 20 oldu beyne gidince çok tehlikeli oluyormuş kalıcı hasarlar bırakıyormuş 15 e düştü sonra yine 17 ye yükseldi 😭 inşaAllah bizimde düşsün rabbim dualarımı kabul etsin
07-02-2019 Dilaraeslem Rabbım safi ismiyle sifasını wersın ıns kucuk melegın emınım onlar cok dırayetlıler bunlarıda atlatırlar
denizz934456 Bizim de 15.15 e kadar yükseldi 3 gün fototerapi aldı. 12 ile hastaneden çıktık sınır altı olduğu için. Bir aylık kontrolümüzde 6’ydı değerimiz. Emzirebiliyorsanız bol bol emzirin bebeğinizi, çok geçmiş olsun. 🙏