Canım acaba damara ya da kasa mi denk geldi. Gerçi oralara denk gelse bile önemli değil, tek derdi acı ve morarma. Ben de en az acıyı kolumdan vurulunca duyuyorum. Eşim vuruyor. Göbeğim ve bacağım hep mor benim de. Kolum da bazen morarıyor ama kırk yılın başı.