alpinannesiiii Kızlar kanımda açlık şekerim yüksek çıktı doktorum şeker yüklemesi yaptırman gerekiyor dedi ben düşünmüyordum herkes ayrı bşrşey söylüyor sonradan bi zararı oluyormu gerçekten ne yapmalıyım bilmiyorum
rgk alpinannesiiii tabi ki yaptırın hele hele risk unsuru varsa. Şeker hiç bir belirti vermiyor. Ki 2 dilim baklava 1 tabak pirinç pilavı ile eşdeğer. Tespit edilmesi halinde sizin için çok önemli olacak. Tersine varsa ve yaptırmazsanız daha sıkıntı.
alpinannesiiii rgk ya saçma sapan şeyler çok duydum insanın aklı karışıyor haliyle bebek şeker hastası olurmus o kadar şeker bi anda vücuda yüklenirmiymis biz yaptırmadıkta birşey olmadıymıs falan
rgk alpinannesiiii Baklava çikolata pilav hamur yemiyor musunuz? öyle olsa emin olun kimse yaptırmaz doktorlar da tavsiye etmez zaten.