Fazo Ben de central hospitalda doğum yapicam eşim fiyat almıştı her hastaneyle aynı ortalama dedi bana..Dragos tıp merkezi dr.bulent Kars a gidiyorum.dogumu centralda yaptırıyor..ve nete de yaz araştır çok iyi bir doktor..ilk hamileligim ve yarım saat odasında kalıyorum herşeyi anlatıyor telefonları hep açık bişey olduğunda arayıp soruyorum..baya iyi bir doktor çok araştırdım ve birkaç doktora da gittim muayene için ama hep bitsede gitse hasta diye baktılar..Bülent bey çok iyi