Zeynebinannesi25 Merhaba kizlar 26 haftalik olduk fakat son 3 gundur bebeğimin hareketlerini çok aşağıda hissediyorum vajinamin üstünde sanki asagi doğru bi baskı var hareketlerde öyle neden aczba
Oelmez Zeynebinannesi25 bende 26. Haftadayım birkaç gündür bende öyle hissediyorum neden bilmiyorum doktor kontrolüm salı günü. Kötü bir durum olsa ağrı kanama vs olurdu heralde Allah korusun
Zeynebinannesi25 Oelmez inşallh oyledir 3 gundur böyle bu haftalarda böylemi oluyo kiz bebek bu arada
Oelmez Zeynebinannesi25 ben de erkek bebek bekliyorum Allah nasip ederse. Bende çok tedirgin oldum internetten araştırdım birkaç foruma baktım kötü bir şey yazmıyordu olabilirmiş bu haftalarda üzülmeyin 😊
Zinnureynn Bende de asigida oliyordu cokta sancim oliyordu bebek ters duruyor ters durdugu zaman cok sıkıntı yapiyor demisti doktor