Escembir bende normal diye düşündüm ama ilk gebeliğim tecrübesizlik işte bir sorayım dedim sabahtan beri de yatıyorum aslında bi pazara gitim birde yemek yaptım başka da bir iş yapmadim ama artık ağırlaştığımı hissediyorum küçük bir iş bile gözümde büyür oldu