Erken doğum olabilir diye 3-4 hafta hazırda bekledik 37. Haftayı gördük şükür ama önceden kendimi hazırladığım için sanki 10.ayım bitmiş gibi hiissediyorum 😁 kıxlar erkenci olur derler ama Allah bilir tabii. Yarın çayı muaynemiz var bakalım normal doğumu tetikleyebilir diyorlar 🥺