Mega123 40+2 den selam hepinize yarın kontrolümüz var bakalım ne diyecek 0 sancı bekliyorum. Sizde durumlar ne biraz sohbet edelim 😇
Sermec27 Mega123 maaşsllah canım ya oldu mu o kadar 🥰 hadi hayırlısı tez vakitte doğurursun inşallah 🤲 🥰
NeseA Mega123 iyi akşamlar canım kız bebekler gününü tam dolduruyor bende öyle oldu inşallah Yarın güzel haberler alırsın doktordan 😘
Mega123 Sermec27 Evet canım oldu ya gelmiyor prensesim merakla bekliyorum korku heyecan karmakarışığım. Sen nasılsın nasıl gidiyor
Mega123 Sermec27 Evet canım oldu ya gelmiyor prensesim merakla bekliyorum korku heyecan karmakarışığım. Sen nasılsın nasıl gidiyor
Sermec27 Mega123 ben iyi sayılırım canım doğum sonrası kemik iliği ödemi oldu bende ayağa kalamıyorum zor yürüyorum 4 aydır sakat gibi dolaşıyorum canım onun dışında iyiyim cok sükür 🥰
Mega123 NeseA Maşallah maşallah umut oldun valla Allah razı olsun 😇. Kendi sancıla mı suni mi peki çok soru sordum ama 🙈
NeseA Mega123 sor canım kendi sancimla yaptım suni şancı vermediler unutma doğum esnasında bağırma düzenli nefes al ver Rabbim zati yardım ediyor hiç korkma hiç
Mega123 NeseA Hakkını helal et vallahii çok rahatlattın rabbim darısını bana nasip etsin inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah inşallah 🥰