Rosevisdow filizy bende 8 haftalığım aynı şeyler bendede var sürekli bulantı kusma tez vakitte iştahımız açılır inşallah 🙏🏻🙏🏻
N-h-e123 filizy üzmeyin o tatlı canınızı . Vücudunuz açlık ile kendini bebeği hazırlıyor. Bende öyleydim bir haftada 3 kg verdim başım yastıktan kalkmıyordu 13. Haftadan sonra düzeldim hamdolsun
filizy N-h-e123 bende hiç yataktan çıkmıyorum iki üç kere az kahverenginsi leke gördüm şuan yok çok şükür ama başım dönüyo bişey yemediğim için yürüyemiyorum bile