Kızlar merhaba,bugun idrar enfeksiyonu kontrolu için gittiğimde enfeksıyonum azalmıstı ama doktor suyun biraz fazla dedi.Sebebi şeker çıkabılır sende dedı.Gecen hafta boyle bır durum yoktu.Haftaya cumartesı seker yuklemesı testım vardı.Yarına aldım hemen.Bugun gıttıgım doktor kendı doktorum degıldı.Sadece acılı olan bır hastane ve idrar vermek için gidiyordum.Şeker çıkarsa diyetle normale cekılır dedı.Basına boyle bır durum gelen var mı acaba.Cok korku saldı benı