Poyrazinannesielif Zeytininannesi01 Bence mutlaka olmalısınız ilk doz da olsa olun mutlaka bende 29 haftada oldum ama iyiki de oldum 2nci de nasipse 40im çıkınca olacağım
busra5501 Zeytininannesi01 biontec oldum hiç bir yan etkisi olmadı canım tetanoz aşısı ondan beterdi.
Busrra 22 haftadayim ben de bugün biontech oldum. Rabbim şifaya vesile eylesin, bizleri de bebeklerimizi de korusun inşaAllah
Zeytininannesi01 Poyrazinannesielif bebekte veya sizde herhangi bir sorun olmadı değil mi, ben çok kararsızım
Busrra Zeytininannesi01 Hafif bir kol ağrısı var ama sonuçta iğne acisi da oluyor, şimdilik sorun yok inşaAllah sorunsuz geçer.
Busrra Busrra Güncelliyim, bir gün boyunca eklem ve vücut ve kol ağrısı oldu ama şimdi iyiyim çok şükür, bebek hareketleri de bence pek azalmadı ama ben halsiz olunca sanırım onlara da yansıdı.
busra5501 Zeytininannesi01 19+3 tetanoz 22. Haftamda biontec oldum ama tetanoz da ertesi gün ağladım kolum eklemlerim çok ağrıdı dönemedim kolumdan dolayı. Biontec sıfır yan etki ondada korktum öle olurum diye ama şükür şimdi tetanoz ikinci doz var 😬🙄