İyi akşamlar hanımlar bir sorum olacak . Ben geçen sene Aralık’ta düşük yapmıştım sonrasında adetim düzensizleşti ve tekrar geçen temmuz ayından bu yana da düzene girdi . Yanı her ay bir önceki Aydan üç gün önce oldum ama bu ay 7 Ekim’de olması gerekiyordu olmadı herhangi bir adet belirtim de yok bu ay da yumurtlamayı takip edip değerlendirdik sizce hamilelik olabilir mi ? Bir de göğüslerim inanılmaz derecede gergin hissediyorum test yapmalı miyim