Umayyyy medilife ilk gittigim zamanlar daha iyiydi bu sene cok bozdu yani artık randevu saatimin 2 saat gectigini biliyorum girmek icin iceri sürekli bi kaos hali veznede bile 15-20 dk bekliyodum yaz diye sanırım personeller tatilde olanlar tecrübesiz asistanlara soru sorulmuyor😩🙄 dogum kati cok iyiydi ama 1,5 yıl once dogum yaptigimda ilgiliydiler kontrollere saatinde geliyordu hemsireler falan. Reyaptan da simdilik memnunum yogunluk var ama saatler aksamıyor ona ragmen icerde uzun kalabiliyorum asistanlar iyi ve ilgili hatta birine bisey sorunca hemen oraya kadar goturuyolar falan. Nstye baglayan ebelerde güleryüzlü denk geldi hep iyi davrandılar. Suan icin reyap daha önde diyebilirim daha iyi geldi bana. Fiyatlarda normal 2100 sezeryan 2450 dediler😊