Busenurk Kızlar bişey sorucam dün kontrole gittim 2 cm açıklığım varmı 39. Haftadayım doktor rahim ağzımın hassas olduğunu kan geldiğini söyledi ama hala kan gelmeye devam ediyo hafif kahverengiye döndü muayene sonrası böyle bi durum yaşayan varmı
Burcunuz Busenurk canm.benxd öyle oldm muane oldm 37 yım sancım vat diye bakdilar sonra önce iki kere kanlı olddu sonra kahverengi ye döndü 3 gündür ki oluyor dün yine acile gittm o kanama için normal dedi doğum yaklaşıyor dedi pazartesi polinkinlige gel dedi yarn gidicem tekrar bugün yine gelmisdi yanu
Burcunuz Busenurk 3cm dediler ikinci oldgu için ilk dogumdan kalmada oluyormuş bakalım bekliyoruz istw