Hacer2508 canım sana 32. Haftada doğuma kadar 8 haftalık rapor yazıyor doğum gerçekleştikten sonra bir kaç gün içinde o 8 haftalık parayı alıyorsun sonra doğumdan sonra da bir 8 hafta rapor yazıyor o raporun bitince de yine aynı miktar para alıyorsun bende 25 gün önce doğum yaptım benim öyle oldu