Ayseklc0116- 14+5 gebelik_ Kızlar 2 aydır dinmeyen kaşıntı yaşıyorum doktor merhem veriyor ama bir türlü gecmiyo faydası yok artk ağlıyorum çok şiddetli kaşıntı oluyor mahfetti beni ne olursunuz birinizin yardımı dokunsa bile yeter nasıl geçer bu kasinti
Kbraslan Ayseklc0116- adı ne kremin? Ben travazol kullandım ve enfeksiyon için ilaç vermişti aile hekimim öyle geçti ama travazol kaşıntı ya bire bire hala hafif kaşınacak gibi olsa onu sürerim geçer
Ozlemfde Ayseklc0116- merhaba biraz özel olacak ama özel bölgeniz tüy bakımından mutlaka temiz olsun, tüy alma yönteminizi gerekirse değiştirin. Çamaşırlarınızı yüksek derecede yıkayıp ütüleyin.
Esrakin Ayseklc0116- sirkeli suyla yika hemen gecer bende cildircaktim resmen kasıntidan kızarmıştı artik 3 gun sirkeli suyla yikadim geçti sukue hemen
Ayseklc0116- Kbraslan travazolda kullandım gecmiyo hicbisekilde pamuklu çamaşır aldm onları kullanıyorum napicam bilmiyorum çok zorlanıyorum
Kbraslan Ayseklc0116- travazol çözüm olmadıysa kesinlikle doktora birdaha git söyle birada sirkeli su demişlerdi bana burdada yazan çok oldu sirkeli suyla yıkamayı dene gün içinde de
Sinemmmmm58 Ayseklc0116- mantar olmussunuz galiba her lavaboda sirkeyle yikayin ben hep oyle gecirdim.ksintiyi biraz yakiyor ama sonunda geciyor
busra1997alpaslan2021 Ayseklc0116- bol su tüket canım Sirkeyi su ile aç pamukla tampon yap eşinle ilişkiyi biraz ara ver
Buketiniz29 Ayseklc0116- Mantar oldun büyük ihtimalle doğumdan sonra geçiyor gitmiyor o kaşıntı aman çok kötü ben ilk bebeğimde olmuştum ne fitiller ne kremler yok gecmemidti ama doğum yaptığim an gitti
Ayseklc0116- Deletedmom434 Buketiniz29 doğuma daha çok var şuan gözüm çok fena korkuyo geçmezse heralde deli olurum
Eliffffffd Başlığı görür görmez açtım 32 haftalık hamileyim bir haftadır kaşıntıdan öleceğim yarın doktora gidip soracağım gerçekten beni de çok zorluyor bu durum
Ayseklc0116- Eliffffffd canm dün sirkeli suyla tampon yaptım çok şükür bugün çok hafif var geçti gibi dene istersen buradaki herkesten Allah razı olsun gece rahat yatabildim hepinize hayırlı doğumlar olsun💜
Drdnozkn Ayseklc0116- fito krem deri yenileme özelliği olduğu için çok iyi geliyor kullandım işe yaradı bende