Bi önceki postumda olayı anlatmıştım bana bağırdı çağırdı telefondan bende kaynatamı aradım anlattım dedim böyle böyle kuşlar için sırf köye çıkıyor gelmiyor Eve 3 gündür diye bağırdı ona kızdı falan evine git diye neyse eşim sonra beni aradı işte ben seni köye çıkartamadım sen benim sözümü dinlemiyorsun aileme rezil oldum beni erkek gibi görmüyorsun sen bu akşam köye çıkma bak ben babanı aramıyo muyum bittin benim için bilmem ne bende dedimki işi hep erkekliğe döküyorsun ben köye şuanda gelmek İstemiyo olabilirim ama sonra gelirim sanki ben hiç gelmiyormuşum gibi davranıyorsun dedim kısacası beni ailesine kötü gösterecek bu akşam köye gitmezsem bak beni dinlemiyor adamdan saymıyor gelmiyor bilmem ne diye ben yoruldum ya ben çok yoruldum tartışmaktan çok yoruldum ailesi bana hak verdi ilk başta ama köye çıkmazsam beni kötü gösterecek ben de bu galde bu olaydan sonra çıkmak istemiyorum ben ne yapıcam ben siz olsanız ne yaparsınız