İlkinde sancı başldığında direk hastaneye gidince suni sancı verdiler ve inanılmaz yordu Sancı süresi uzundu 2. De akşam sancım başldı sabaha kdar evdeydim sabah kalkıp duş alıp gittim ve çok az bir suni sancı verildi 2-3 saate doğum oldu şimdi 3. Ye hamileyim şuanki korkum ya hastahaneye yetişemezsem diye😅