Dnacar83 Evet kizlar kilolu olupda diyet yapanlarimiz neler yiyorsun nasil besleniyorsunuz hadi birbirimize destek olalim kilo almadan hamileligimizi bitirelim
Sogancik Dnacar83 Ben kilodan değil de şekerden diyet yapıyorum. Gittikçe kilo veriyorum. Vücuduma yansıyor baya. Diyet yapmak çok zor hele hamileyken 😐
Asiyes Aynı konudan bende mağdurum şeker , öğlen 8 kaşık sebze ve yoğurt ara öğün 1 tane meyve akşam tavuk veya köfte akşam yoğurt yanına böyle ….
Sogancik Dnacar83 yarın 35 oluyorum. 10 haftadır 65-66 kilodayım. Kendi kilomdan veriyorum. Bu kilo bebeğin suyun plesantanin aldığı kilo. Kim görse zayıflamissin diyor zaten.
Dnacar83 Sogancik cok iyi aslinda bende 90 ile gebe kaldim dogum yapmistim yeni direk hamile kaldim napacagimi sasirdim diyetisyene gidecem 26 sinda bakalim dahiliye once