EylulAsyaa Melekkiz_1 20.haftada yap demişti doktorum bende öyle yaptım. İkinci doz için gitmedim tek doz oldum
esrayce Canım benim gittimde ası vurulacaktım onunda doktor bebeğin hareketlerini hissediyormusun dedi bende hayır dedim hareketlerini hisset bebeğin dedi öyle vurun dedi yanlış hatırlamıyorsan 20 haftalıkken Aşi oldum
Giba Sahnazyasar evet var ben vurulmadim bulunduğum ülke de hamile icin tetenoz yok dr da söyle dedi tetenoz aşısı 10 yıllık koruyuculuga sahip bir asidir bu aşının hamilelikle alakası yoktur genelde okul cağında en son yapıldığı için hamilelik vaktinde önerilir evde doğum yapmayacaksan olmasan da olur dedi hastanede hersey strelize dedi ben türkiye ye gidince olucam o da her insanın olması gerektiği vakit geldiği için olucam
rengarenkduduv 20 haftalıkken oldum kimse de bana bebeğin hareketlerini vs sormadı sanırım bu konuda da her sağlık çalışanı ve doktoeu merhaba kendine göre prosedürü farklı. 18 Ekim’de 2.dozumu olucam.