fatma1941 Neden Ankara’da muayne ucretleri ve doğum ücretleri bu kadar pahalı ya diğer illerde bu kadar pahalı değil gerçekten
Beybisininannesi fatma1941 malesef ankaranin en büyük sorunu bu bence. Uygun yer bulursunuz doktor işe yaramaz Doktor içinize siner ücreti fazladir Bazen doktor da içinize sinmez ama ücreti de çoktur Oysa her yer hastane dolu
Beybisininannesi Minisomini oyaktan dolayı mı yoksa sgkdan dolayı mi bilmiyorum ama ben 270tl veriyordum bundan bir kaç hafta öncesine kadar sonra paket aldim tobbtan
Minisomini Beybisininannesi bende ona gidiyorum. Bir kere gittim ama çok mem un kaldım. Asker eşimisiniz sizde
fatma1941 Bende Liv de Buğra coskuna gidiyordum kendi yerini açtığı için bırakmak zorunda kaldım çünkü sadece muayne ücreti bile 600 tl
fatma1941 Oysa memlektimde yani Çorum’da 3bin TL özelde doğum ücreti aradaki fark uçurum gibi İstanbul’da bile bu kadar ücretler söz konusu değil
Beybisininannesi Minisomini evet asker eşiyim. Bende çok sevdim kendisini ☺️ Hem uzun uzun ilgileniyor, herşeyi göstermeye çalışıyor, ara ara espirileşiyoruz falan 😀 üstelik o iğrenç saatlerce doktor kapısında beklemeler yok en çok o sinirimi bozuyordu
Minisomini Beybisininannesi ever en fazla 5 dk bekliyorumdur. Bende polis eşiyim. Ay sonu gidicez bakalım bizde. Ama paket almadım
Beybisininannesi Minisomini ileri haftaysa zaten pakete gerek yok bence 🙂 Sağlıkla kavuşmak nasip olur inş