Bsrnura canım benimde bu şekilde ilerliyordu doktorumda düşük felan birşey demedi benimde ilk hamiliğim olduğu için tecrübesizdim dikkat etmedim yürüyüş felan yaptım iş yaptım günlük rutin sonra düşük yaptım, inşallah senin ki düşük olmaz anlatmamın nedeni önlem alman 3 aylık olana kadar kendine dikkat et iş felan çok yapma bebek tutuna kadar🤲🏻