aysefatma12 böyle şeyler ihmale gelmez canım korkulacak birşey olmasa bile doktora söylemen gerekir ve görünmen gerekir. benimde 9.haftada falan lekem oldu baktım peçeteye geliyor sildikçe doktorumu aradım hemen gel dedi gittim baktı aksilik hiç yok maşallah dedi ama hamilelikte Her kanama lekelenme bir risktir ve riske atılmaz. Pruluton iğne verdi 3 tane kullandım 1 kutu progestan 100 mg hap kullandım günde 3 tane zaten lekelenme olduğunun aynı günü geçti Bidaha da olmadı sizde doktorunuza ulaşın ve bilgi verin yerinizden tuvalet dışında kalkmayın ayaklarınızın altına yastık koyup uzatın belinizi özellikle sıcak tutun doktora görünene kadar bol su içip bunları yapın tedavinizi doktor söyleyecektir zaten :)