Sina beyaz eşyalarımın hepsi arçelik sorun yaşamadım hiç buzdolabımdan bulasık makinemden memnunum çamaşır makinesi de normal kurutma makinem vestel ve ondan da aşırı memnunum vestelden böyle performans inanın beklemezdim annem bana yaz başında hediye almıştı daha yeni yeni kullanmaya başladım ve sadece 3 makine çamaşırdan cıkan tozu göstericem size.
https://www.hizliresim.com/sc5cln8