Menekseeskenem Merhabalar arkadaşlar bugün sağ ayak bileğim ve kolumda şişlik ve sanki güc kaybı var gibi hissettim Böyle bir şey yaşayan anneler var mı aranızda 🌝
Kumsal0920 Menekseeskenem ben varım canım sadece benimde sağ tarafım şişiyo ayak bileğim yok resmen ayakkabı bile giyemiyorum doktorum sol tarafımın kan akışının daha yavaş olduğunu doğumdan sonra geçeceğini söyledi aylardır bu şekilde ki tuz hayatımda asla yemem bizim 6 günümüz kaldı inşallah doğumdan sonra geçer