Yazderyasi ozgese-s nerdeyse 6. Ayımdan beri kullanıyorum çok memnunum. Sırtı destekliyor beni baya rahatlatıyor onsuz yatmıyorum
Ilkayy ozgese-s 9 aylık hamileyim. 9 aydır kullanıyorum dünyanın en rahat yastığı u şeklinde onlar büyük ihtimalle doğumdan sonrada kullanacam çok alıştım ☺️
MinnieMouse ozgese-s ben coook memnun kaldim. Aylarca kullandim. Dogumdan sonra da kullandim uzun sure. Inanilmaz rahat bisey. Bacak arasi yastik almayi sevenler bile kullanabilir 😍
BesteKc ozgese-s kesinlikle al ben 4. Ayımdayım bilsem evlenmeden önce bile alırmışım böyle bişi yokkk
ozgese-s Ilkayy alıyım bende o zaman çünkü belim çok ağrıyor geceleri hiç rahat değilim teşekkür ederim ☺️
Lavinkumsal Bende alıcaktım ama yorumları pek beğenmedim onun için Trendyol dan silikon yastıklar aldım isteğim yerime koyabiliyorum ben onlarla atlattim hamileliği doğuma az bı vakit kaldi
bebegimizibekliyoruz1 ozgese-s 3.ayımda aldım böyle rahatlık yok e bebekten aldım ben gökkuşağı desenli olanı hem büyük hem içindeki elyafı tam ayarında baya rahat uyuyorum hele geceleri lavaboya kalkıyorum döndüğümde eşimi içinde buluyorum 😂 28+3 üm tüm yaz tatile nereye gittiysek taşıdık
ozgese-s bebegimizibekliyoruz1 bende yarın gidip alıcam e bebekten bugün baktım da kararsız kalmıştım şimdi ilk iş almak olucak ☺️
BesteKc ozgese-s e bebekten dışı gökkuşaklı müslinli kılıf olanı aldım dolgusu falan gayet yerinde çok rahatlatıyor insanı
gbyalcin ozgese-s ben normalde de belimden rahatsızım, yastığım u şeklinde. İyi ki de almışım valla hayat kurtarıcı. Şu an sadece belimin ağrıdığı zamanlarda kullanıyorum ama her yerden destekliyo çok güzel
Sumeyye1234 ozgese-s 4. Ayımdan beri kullanıyorum kesinlikle edinilmesi gerekiyor özellikle bel ağrınız oluyorsa