Burcu8 Arkadaşlar 36. Haftamda maalesef grip oldum aşırı hapşırıyorum Dr. ilaç veremem dedi sadece X yzal diye bir alerji ilacı verdi. Hiç kullanan var mı ?
Damladuaa Burcu8 bende aşırı derecede çok hapsuruyorum bide bende bronşit var 36+3 haftalığım biraz bal ve karabiberi karistirip yiyorum çok iyi geliyo bana 💕🙏🐣💕
Burcu8 Damladuaa o bana olmaz maalesef gebelik şekerim var bal yersem mahvolurum🙈 ilacı içicem artık yoksa hapşırırken doğurcam ☺️