İyi akşamlar canım :) Bende 13+4 haftalık hamileyim hamile olduğumu bile kasık ağrısıyla anladım karın , kasık ve bel ağrım asla geçmedi. Çok şükür bir sıkıntımda yok ama hafif regli ağrısı ve gaz ağrısı hep var. Buna eklenen mide ağrısı yanması cabası:)