Dilekcnkn Gnerbeb_12 39 haftalığım bugün çok kasılmalarım var yarın kontrole gideceğim bakalım nişan falan da gelmedi off sıkıldım artık
Annesininbitanesi1 Gnerbeb_12 30+3 üm geceleri adet sancısı gibi kasıklarımda belimde çok agrım oluyor uykumdan uyanıyorum uyku haram bu aralar
Tgba0161 35+6 oldu şu saat itibari ile. Erken gelmezse 27 ekime gün aldım. Sezeryan. (İlk doğum sezeryan olduğu için) hayırlısı ile sağlıkla gelsin inşallah