Sedaaaa2 Nasıl gidiyorrr bakalm kontrol ne zaman bizim 21 de 17 den beri bekle anam bekle ay gecmedi 😂
nlycltk Sedaaaa2 dündü benim kontrol 20+4 oldum bugün 22+3 de detaylıya gircem 24+3 de kontrol artık 1 ay dan 1 aya gidiyorum 350 gram olmuş 🤗
Be1911 Sedaaaa2 sedaa ben çok zor günler geçiriyorum 😔4lü testte risk çıktı onun etkisi üstümdeyken şimdi covid oldum 3 gündür yatıyorum acile gidip geliyorum. Bebeğime birşey olmasından korkuyorum
PrensesFiona Sedaaaa2 20+4 üz bizde kızımla 🤗. Çok şükür her şey yolunda. 22. Haftada detaylı var onu bekliyoruz bakalım.
Birmelekbiranne Sedaaaa2 bende 20+4 üm en son 19+6 da gitmiştim 293 gramdı :) Detaylıya gitmem gerekiyormuş kaç haftaya kadar vaktim var sizce kaçta gitmek iyi olur :)
Defne74 nlycltk 20 +5 im bende dün gittim 21 detaylıya git sonra gel dedi 24 giderim bende 328gr dedi kiloya aama pek ilgili degil dr
Sedaaaa2 Be1911 yapma be kuzummmm tüh valla numaran olsaydı arardm ya ayy cok kotu oldum su an ne riski varmıs kovid nerden kaptın annengılde degılmıydn sadece hastaneye cıkmadın mı sen ya 😞😞😞😞
fuunda_3 Be1911 korkmayın bende oldum 10. Günüm oldu bile bol bol meyve yeyin su için endişelenmeyin Allah yardımcı oluyor elhamdulillah
Bebegimveben0811- Bizde bugün tam 20 haftalik olduk 15 ekim cuma muane ve detaylı ultrosan var bugün tansiyonum yükseliyor bende saat de bir ölçüp yaziyorum cumaya kadar yapicam bunu
nlycltk Defne74 öle mi benim de 20 +3 de 350 falandı 22+3 de detaylıya girdim tabi cumartesi günü girdim 550 dedi sanırım ben hastane dışı yaptırdım detaylıyı bende bazı nedenlerden dolayı şimdiki doktora gidiyordum şimdi 24 de gitcem başka doktora geçicem
SekerAnne Sedaaaa2 biz 19+6 yız 20 olduk sayılır☺️ Biz de iyiyiz şükür haftaya detaylı ultrasona gireceğiz , bi iki gündür çok nazlı kızım hareketi azaldı ama ben çok yoruldum inş ondandır
Defne74 nlycltk oluyo ultrason farklı her drun dedigi bi tutmuyo canım bende çok dr degiştim ilk defa gr söylenirken farkettim
nlycltk Defne74 yok benimki 2 hafta olunca normal dedi 🤗 evet ya benim şuan gittiğim doktor iyi ama az bilgisiz geliyor sanki ya