ezgi2036 Benimde çok zor tutunduğunu söylemişti doktor, ben ise 14 haftaydı sanırım ağır taşımış birde altı kat çıkmıştım. Polegestoron kullanıyordum bende o ara, bir avuç kadar kahverengi kanama geldi o gece, bacaklarımı uzatıp iki gün kalkmadım geçti ama bir dahada böyle bir hata yapmadım dikkat ediyorum hala,