bebegimizibekliyoruz1 DerinSu5 26.haftamda bu sebeple nstye bağlandım ihmal etmeyin bence karında sertlik bebeğin bir tarafa toplanması gibi şeyleri doktorlar sancı kabul ediyor
Papatyamevsimi-89 DerinSu5 canım ben de bugün 29+0 çok ayakta durunca sonra uyanınca benim de karnim sertlesiyor biraz dinlenin veya ılık duş alın belanızı sıcak tutun gecer inşallah
Mine321 19+2 deyim bir kaç gündür bende yaşıyorum vajina kemiğimde de sizi hissediyorum Allah sonumuzu hayır etsin 🥺
Papatyamevsimi-89 Seren_Ay yani her sertlesmede nst ye mi gidecegiz benim de ilk gebelik herseyi normal kabul edip uzanıyorum
ogretmen_anneee DerinSu5 bugün gördüğüm 3. Ya da 4. Post 29 hafta içinde olanlar aynı konudan muzdarip 😀 bende dahil …
annesi_ DerinSu5 30 haftalığım benimde sürekli sertleşme gerginlik baskı var 10 gündür bazen geçiyo bazen tekrar oluyo beebk kasıyo kendini içerde öyle duruyo ovalıyorum geçiyo yarın doktor randevum var bakalım ne dicek merak ediyorum açıkçası
Papatyamevsimi-89 annesi_ ay bize de haber ver ga..Şuan benim de öne doğru atıyor sanki cocuk kendisini karnimda gerilme var öyle igne batiyor gibi..nefesim kesiliyor, Rahime baskı yapıyor tuvaletim geliyor, kuyruk sokumuna agri giriyor
Berkem78 annesi_ bende otuz haftalığım aynı durum bendede var benimde kontrol cumartesi günü nasipse yarın doktordan sonra yazarmısınız nedenmiş sebebi
Sevinc-Berke DerinSu5 Bendede oluyor canım bebis çok geriyor kendini karnım sertliyor nefes almakta zorlanıyorum bazen 29+3 olacaz bizde inşAllah 🍼👣😇
annesi_ Sevinc-Berke Acaba normal mi böyle olması yarın doktora gidicem zaman geçmiyo bazıları sancı diyo bazıları normal diyo kime inanıcağımı şaşırdım valla inşallah sıkıntı çıkmaz 🤲🏻
Jrselvi annesi_ ben de aynı sorunları yaşıyorum. Yarın doktor dönüşü bizi de bilgilendirir misiniz? Bu tarz kasılmalarda ne yapmak gerekir acaba danışırsanız cok memnun olurum☺️
Sevinc-Berke annesi_ Bence normaldir canım benim 2nci gebeliğim ilk gebeligimdede oluyordu böyle bı sorun olmadı çok şükür ama siz yinede bı doktorunuza danisin aklınızda soru işareti kalmasın, hayırlı doğumlar insAllah 😇🏵️
Sevinc-Berke Papatyamevsimi-89 Bence normaldir canım benim 2nci gebeliğim ilk gebeligimdede oluyordu böyle bı sorun olmadı çok şükür ama siz yinede bı doktorunuza danisin aklınızda soru işareti kalmasın, hayırlı doğumlar insAllah 😇🏵️
Papatyamevsimi-89 Umudayolculuk36 ben şimdi bel ve kalça ağrısı için doktoruma yazdim eğer zeytinyağı ile ovala derse eşime ovalatacagim…bebegin toplanmasından dolayı da kalsiyum ictim biraz sakinleşti gibi sola yatinca