Sibel_yprk48 Oykumgul Ben çok duydum Servet hanımı çok iyi bir doktor ama biraz da kuralcı olduğundan bahsettiler o yüzden çekindim açıkçası
Nslhn97 Bende gidiyorum Servet Baysal daha 10 haftalık gebeyim bir kez gittim ama çok iyi bir doktor çok sevdim Servet hanımı
Oykumgul Sibel_yprk48 evet biraz kuralcı ve sert mizaçlı biri ama tecrübesi ve doktorluğuna güvenim tam.Kilo konusunda biraz takıntılı ama ilerliyoruz en başından beri 30. Haftama girdim bugün. Bence içiniz rahat olsun
Hilalsrt1 Ben de gidiyorum Cüneyt beye çok memnunum 27 haftalık hamileyim en başından beri Cüneyt beyle ilerliyorum☺️
Oykumgul Sibel_yprk48 anne adayının kilosu konusunda ama o da tabiki de anne ve bebeğin sağlıklı ilerleyebilmesi için
Hilalsrt1 Sibel_yprk48 sordum Cüneyt beye bu yıl 6800 dedi benim doğumum yılbaşına denk geliyor %10 zamlanır ozaman dedi ☺️
Mekda46 Ben develere gidiyorum Mehmet onur karaltı çok çok ilgili bi doktor sağolsun arada bi özele gidiyoruz eşim ultraosnda bebeği görsün diye 😂Servet hanım bana da sert geldi biraz iyi bir doktor evet ama aşırı ciddiydi geriliyorum gördükçe 😂