Emirrr bende OSMANİYE de yapacağım Allah izin verirse parkta Sedat bey varmiş onu çok övüyorlar ibni Sina’da Özkan bey sevgi de Sezin hanım söyle anlatayım Sezin hanıma bi defa gittim oldukça ilgili ama Doğum yaptırdığı biri ile konuşmadım Eylül’de bi tanıdık Doğum yapacak Sezin hanımda Sedat beye de bi defa gittim oda gayet ilgiliydi arkadaşim sezaryan oldu memnun .. ben şehir dişin da yaşadığım için gelip gittikçe doktor denedim ama ben de tam karar vermiş değilim 😞hayırlısı ile kucağınıza alın yavrunuzu