Merhaba hanımlar 😇 ikiz bebiş anneleri hamileliğinzde ne gibi sorunlar oldu ya da oluyor 😇mesela ben 15+3 haftalığım. Aşırı şişkinlik oluyor. Kısa mesafe yürüsem bile nefes nefese kalıyorum. Korkuyorum şimdiden böyleyse karnım büyüyünce daha mı kötü olcam diye 🤭 aşırı mide yanmam var bulantıyı ilaçla bastırabiliyorum şükür de yanmaya çözüm bulamadım pek🙂 sizlerin durumlar nasıl acaba merak ettim🥰