1 ekimde sezeryan oldum hastanede kanama yogundu
eve gecince azazgelmeye devam etti
persembe gunu tamamen kesildi cigerimde emboli pihti varmis kan sulandiriciya basladim cuma gunu akşamına adet gibi parlak kirmizi kan geldi adet agrisiyla doktor adetr cevirmis kilcallardan kan atiyodur dedi synipitan forte yaptirdi telefonla ulastim
3 gundur hicbisekilde kan yoktu tertemizdi banyo yaptim banyodan sonra yine gelmehe basladi az az parlak kirmizi
bugun sezeryanin 10. günü
sizin parlak kirmizi kanamalariniz ne zaman kesildi