Nymphadoraa Badosss salı sezaryen doğumum vardı. En son pazar vurundum. Doğumdan sonra iki hafta daha kullandım
SerpilEsra Badosss sali dogumum var bugun vuracagm yarin vurmayacagm. Sali gunu onlar vuruyor dogumdan sonra
Badosss Senademir04 benimde tüp bebek en başından beri kullanıyorum salı günü doğumum olacak inşallah
Badosss imrantercan benimde salı günü doğumum olacak bi gün önce kullanma dedi doktorum ama ben sağlıkçı bi arkadaşıma sordum doğumdan 48 saat önce kesmek gerekir dedi kafam karıştı
Merveee34 Badosss 18 ekim pazartesi doğum var . 14 ekim persembeden itibaren yapmayacağım doktor öyle söyledi
Badosss Merveee34 benim doktorum doğumdan sadece bi gün önce vurmayacaksın dedi doğumda sonra 10 gün daha vurulcakmış
Merveee34 Badosss her doktor farklı demek ki canım .ilk doktorum bana da doğumdan 1 gün önce keseceksin demisti ama bu doktor bu tarihi verdi korkmuyor değilim açıkçası . Bende doğumdan sonra 2 ay daha vuracağım
imrantercan Badosss hadi ya 🙄 doktorum banada bir gün önceden yapma dedi iki doktorda böyle dediyse vardır bence bi bildikleri
Badosss Senademir04 inan çok çabuk geçiyor ilk 13 ay bana 13 yıl gibi gelmişti ama ondan sonrası nasıl geçti anlamadım Rabbim hayırlısıyla o son günü görmeyi nasip etsin sana da
Ozge2805 Badosss doğumdan bir gün önce keseceğimizi söyledi doktor valla buruna buruna sonuna geldik bütün iğneleri bir torbada biriktirdim bakalım nekadar olacak diye