Aycaaa571 Bence sakin bir anında oturup güzel bir şekilde konuşun.Seni çok seviyorum.Ancak azarlanmak bana kendimi …(kötü, aşağılanmış, üzgün,..) hissettiriyor böyle olunca da diğer güzel anlarımızın kiymetini bilemiyorum.Bu durumlar için başka bir çözüm yolu bulsak mesela sen sinirlendiğinde odadan çıksan ya da bana sinirlenmeye başladığını bu yüzden biraz uzak kalmak istediğini söylesen falan diye konuşabilirsiniz.Yargılamadan konuşunca anlamayacak insan yoktur.Yeter ki sen şöylesin sen böylesin demeyin kendi duygularınızı anlatarak yola çıkın:)