kizannesi_1004 Kızlar merhana 27+1deyiz bugün rahmimin en üst noktası yani şuan göğsümün 2-3 parmak altı oluyor. Sağ tarafında böyle dokunup hafif basınca sızı gibi bir ağrı oluyor 2-3 gündür var bu sizce ne olabilir sol tarafta yok mesela
Merveeeeekurt kizannesi_1004 kanlarında karaciğer değerlerin nasıldı canım en son? Birde bebeğin kaburgalara baskı yapmasıyla da alakalı olabiliyor. Üşütmüş de olabilirsin bir çok olasılık var aslında
Aysenurctn32 kizannesi_1004 o haftalarda bende de vardı. Hatta yatınca sağa sola dönerken falan yine hissediyordum. Karnın genişlediği ve gerildiği için ağrıyor dedi doktor. İlerleyen haftalarda geçti.
kizannesi_1004 2-prensesannesiii pimpirikleniyorum acaba plasenta yeri mi.orası ay niye ağrır ki felan oldum
kizannesi_1004 Merveeeeekurt karaciğer değerlerim iyiydi canım yeni test verdim zaten korktum birazcik acikcasi