MiniMiniKus DnzDrn Ben ne varsa onu tüketiyorum üstüne de helva yiyorum Hepsinde civa var çünkü olmayan balık yok
Sogancik DnzDrn yüzey balıkları tüketilmeli canım yani ufak olanlar. Hamsi, sardalya, istavrit gibi. Haberlerde musilaj konusuna değinildi. Hamside herhangi bir bulguya rastlanmamış sadece besin değeri azalmış. Yani yiyebilirsiniz. 💛
Blossom DnzDrn Normal şartlarda da dip balığı, çiftlik balığı çok önerilmiyor zaten. Hamsi, istavrit, sardalya yeterli.
okuyor Arkadaşların yazdiklarina ek olarak Marmaradaki musilaj nedeniyle Karadeniz hamsisi alıyorum ben. Alırken Marmara’dan çıkmamasına dikkat ediyorum. Bir de çiftlik somonu tüketiyorum.