Ahmetinannesi Estetik ameliyat olalı 6 ay oldu ama burnumda sanki eskisinden daha fazla şişlik var normal mi geçici mi acaba erkek bebege hamileyim bu arada 20 haftalık
Handeoz Ahmetinannesi benim gorumceminde kocaman olmustu burnu ama dogumdan sonra gecti kiminin oluyo oyle
Asyaveannesi36 Ahmetinannesi ben de geçen sene ameliyat oldum burnumdan 27.haftamdayım henüz bir şişliğim olmadı
Annesininbitanesi1 Ahmetinannesi benimde burnum baya şişti 25 haftadan sonra şimdi dev gibi görünüyor fotoğraflarda falan 😌 doğumdan sonra geçiyor dediler
Bskaymazz1 Ahmetinannesi Ben 34. Haftadayım benimde burnum şiş yani bakalım doğumdan sonra küçülür diye düşünüyorum 🤦🏼♀️😂