Busra344402 Kız bebek için hangi hastane çıkışı takımını aldınız önerdiğiniz var mı acaba karar veremedim?
Mihrimahinannesi E bebekten 5 Li olanlardan aldım. 10 lu olarak bende daha almadım bekleyim burada bakalım kimler neler almış 😇
papatyahnm_ İsimli falan yaptırmadım dantelli şeyleride sevmiyorum yüzde yüz pamuk olan bi takım aldım araştırdım cicimbaby diye Trendyol da indirime girmişti 250 den 170 düşmüştü