Merhaba kızlar eşim 2 gündür köyde kalıyor kayınvalidemlerde sebebi de güvercinleri var onlarla ilgilenmek ben ise ilçedeyim 2 gündür eşimin kuzeninde kalıyorum o Eve gelmiyor diye 3 yaşında bi çocuğum var ve 13 haftalık gebeyim beni aradı az önce işte sende köye gitsen iyi olur falan neden dedim çocuk sıkıldı bizimkiler özledi falan dedi bende sen kendin köye gitmek için öyle söylüyorsun ama ben gitmek istemiyorum daha köyden geleli 1 ay oldu gerek yok sen gitmek istiyorsan git dedim neyse aradan 1 saat geçti çocuğum ağlıyor babası için 2 gündür görmedi sonuçta bende aradım çocuk seni özlemiş ağlıyor dedim annen akşama seni köye götürsün falan dedi bende ben gitmek istemiyorum çocuk köye değil sana ağlıyo madem çok gitmek istiyorsun al çocuğu götür dedim orada ona bakacak kimse yok dedi sonra telefonu yüzüme kapattı yani ben zaten ona 2 gündür orada bişey dememişim resmen daha fazla kalabilmek için bizi de çağırıyor gitsem herkes çalışmaya gidecek köyde kocaman ev ben evde ev işi yemek çocuk uğraşacağım zaten daha 1 ay olmuş geleli 2 ay kaldık gittik sizce ben haksız mıyım bişey desem ben suçlu oluyorum hiç bişeye izin vermiyor oluyorum düşüncesizlik değil mi bu hamileyim evde bi çocuk daha var sonuçta o güvercinlerle ilgilenmek için bizi de peşinde sürüklemek istiyor uzun oldu kusura bakmayın çok sinirlerim bozuldu