Ranasamet Kizlar ben Hollandada ailemin yaninda dogum yapcam Allah izin verirse insallah hersey yollunda giderde gonlumce olur istedigim.. neyse size sorum kac aydan sonra ucmak yoksun hamileyken ???
Yasemiiin Ranasamet 32 haftadan sonra uçağa binemiyorsun. Ondan önceki haftalarda da doktor uçabilir diye izin kağıdı yazıyor o şekilde uçağa alınıyorsun. Yani benim öyle olmuştu
Limonveannesii Ranasamet 32. Haftadan sonra yasak diye biliyorum 28. Haftadan 32. Haftaya kadar da doktor raporu ile biniyorsunuz
Dilekcnkn Ranasamet 28’den sonra raporla uçabilirsin ama bildiğim kadarıyla 36’dan sonra raporda olsa uçamazsın .
Dilekcnkn Ranasamet Rica ederim sen yine uçmak istediğin havalimanı ile görüş ama bence erkenden gitmeye çalış 37’lere bırakma derim 😊
busra1997alpaslan2021 Ranasamet 36 da arkadaşım bindirmediler 30 da cik bence yada en doğrusunu uçak havalimani bilir arayın .
Miszleyla Kızlar ben londraya doğum için gidecem 34 haftada sizce bir sıkıntı olur mu doktor izni de olursa ? Bir de şeyi sormak istiyorum izin verdiklerinde son adet tarihine göre mi hesap yapılıyor yoksa ultrason da çıkan haftaya gore mi ?
2kedi2bebek Miszleyla gebelik haftasında havayolları için annenin beyanı esastır, o sebeple hekiminizden küçük bir iyilik isteyebilirseniz sıkıntı olmaz 😉