Meryems1 ahh 30 ne ki, benimki 24’ten beri öyle😔 O baskı hiç geçmedi şu an 33’üm. Eğer kanalda değilse, rahim ağzına baskı yapıp kısaltmamışsa korkma erken doğum riskin yoktur. Ama sen yinede kendini çok yormamaya ve uzun süre ayakta kalmamaya dikkat et bence🙏🏼