miraybilir Kızlar ikizlerim olacak ve süt sağma makinesini hastane tipi kiralamak istiyorum böyle yapıp memnun kalan veya kalmayan var mı ? Fikirlerinize ihtiyacım var
Merveb46 miraybilir bende lansinoh vardı kayınvalidemler medela olandan kiralamıştı çok memnun kaldım
Feriyecrin_annesi miraybilir ben de 4 yıl önce ilk bebeğim için almıştım hastane tipi özellikle doktorumuz öyle olmasını istemişti. Elektrikle çalışıyordu. Medikalcilerde bulunuyor. Ben oradan almıştım.