Busenr 2 sezeryan oldum 1 hafta sonra islerimi çok rahat yapmaya başladım en fazla 1 ay sonra her işi yaptım, ve emin ol ki eski halime döndüm, en ağır işleri rahatlıkla yaptım karnında ki çizik dışında hiçbir izi kalmiyor, 7 yıl sonra hamile kaldım, 5 gün önce 3. Sezeryani mı oldum ☺️ şu anda annem fasulye yaptı bende sebzeli pilav