Sumeyraaaa Oglum 2 aylık kalca cıkıklıgı ıcın ozel kecıoren hastanesıne gıtmeyı dusunuyorum bu konu hakkında bıkgısı olan varmı aynı gun ıcınde usg alıyolarmı memnunmusun...